مشاوره مالیاتی در تبریز

برای حل مشکلات مالی و مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی، می­توانید به مشاوره مالیاتی در تبریز مراجعه کنید.  این نوشتار به خدمات مشاوه مالیاتی در تبریز و چگونگی ارائه آن می­پردازد. ما را تا انتها دنبال کنید.

خدمات مالیاتی

مشاوره مالیاتی در تبریز:

گروه مشاوران مالی در تبریز با هدف رفع مشکلات مالیاتی شرکت­ها، مؤسسات، کارخانجات و اشخاص حقیقی در چهارچوب قانون ایجاد شده است.

خوب است بدانید گروه مشاوران مالی در تبریز در تمام حوزه ­های مالی، حسابداری و مالیاتی تجربه و تخصص دارد.

این گروه از مشاوران مالیاتی با اتکا به دانش، تخصص و تجربه خود راهکارهایی به شما ارائه می دهند که علاوه بر رفع ضرر و زیان ناشی از وضع مالیات های سنگین، به خوبی از بخشش ها و تخفیفات مالیاتی آگاه شوید.

مشاوره مالیاتی

چه کسانی به مشاوره مالیاتی نیاز دارند:

هر شخص حقیقی یا حقوقی که در جامعه مشغول انجام کسب و کار و اقتصادی است و دارای درآمد است؛ باید مالیات پرداخت کند. بنابراین هر شرکت، مؤسسه یا فردی که با مالیات و سیستم پرداخت آن سرو کار دارد، برای یک بار هم شده نیاز به استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی پیدا می­کند. خوب است بدانید با استفاده از مشاور مالیاتی در مسیر درست محاسبه و پرداخت مالیات قرار خواهید گرفت.

مشاوره مالیاتی کیست:

مشاوره مالیاتی کسی است که ضمن داشتن دانش و تخصص کافی در امور مالی و حسابداری، به قوانین حقوقی مالیاتی نیز تسلط کافی دارد.

به مشاوره مالیاتی، وکیل مالیاتی هم گفته می شود، چون وظیفه دفاع کردن از مؤدی در هیئت حل اختلاف را بر عهده دارد.

مشاوره مالیات

تفاوت مشاوره مالیاتی با حسابدار:

حسابدار کسی است که رویدادهای مالی شرکت را ثبت و ضبط کرده و محاسبات مربوط به درآمد هزینه، سود خالص و ناخالص و غیره را انجام می­دهد. حسابداران در تهیه صورت های مالی مانند ترازنامه، صورت سود و زیان و غیره نیز مهارت دارند. وظایف مشاور مالیاتی از نظر حقوقی سنگین­تر و سخت­تر از حسابدار است.

مشاوران مالیاتی به مؤدیان کمک می­کنند تا از نیازهای مالیاتی درک روشن­تری داشته باشند و برای پرداخت مالیات مجاب شوند و به جای فرار مالیاتی از مجرای صحیح و قانونی مالیات کمتری پرداخت کنند.

وظایف مشاوران مالیاتی:

با کمک مشاوره مالیاتی می­توانید، انواع اظهارنامه ­های مورد نیاز کسب و کار خود را از اظهارنامه مالیات عملکرد، اظهارنامه مالیات حقوق، اظهارنامه ارزش افزوده تهیه وتنظیم کنید. مشاوره مالیاتی قادر به انجام محاسبات تخصصی برای بهای تمام شده کالا و خدمات، محاسبه میزان واقعی درآمد مشمول مالیات و تهیه گزارشات درخواستی برای اداره مالیات است.

با استفاده از مشاوره مالیاتی در صورت اعتراض به برگ تشخیص مالیات، می­توانید لوایح مالیاتی برای هیئت های حل اختلاف تهیه کنید. به دلیل به روز بودن اطلاعات مالیاتی مشاوران قادر خواهید بود از آخرین قوانین مالیاتی، بخشنامه ها، آیین­نامه وتبصره های قانونی مطلع شوید.

مشاوره مالیاتی قوانین جدید را بر روی پرونده مؤدیان اجرایی کرده و با استفاده از راهکارهای مفید به دنبال کشف مسیرهایی برای پرداخت مالیات کمتر است. مشاوران مالیاتی با ارتباط مداوم و پیوسته­ای که با مؤدیان دارند به آن ها آگاهی لازم برای حل پرونده های مالیاتی را می­دهند. از جمله وظایف مشاوره مالیاتی، ساده و قابل فهم کردن قوانین و اصطلاحات مالی و مالیاتی برای در اختیار قراردادن مدیران است.

مشاوره یا وکیل مالیاتی، با راهنمایی و تعیین خط مشی سازمان، مدیران را برای تصمیم­گیری درست در امور مالیاتی و نیز سرمایه گذاری برای آینده شرکت، کمک و یاری می­کند. مشاوره مالیاتی قوانین و مسائل حقوقی بازنشستگی، سرمایه گذاری، و بیمه را برای مشتریان به طور کامل توضیح می­دهد.

وظایف مشاوران مالیاتی

مزایای استفاده از مشاوره مالیاتی تبریز:

استفاده از مشاوره مالیاتی تبریز، بهترین راهکار برای پرداخت مالیات کمتر، استفاده از معافیت های مالیاتی، تنظیم لوایح و دفاعیه های قانونی است. با استفاده از مشاوره مالیاتی از پیگیری و دوندگی­های اجتناب ناپذیر در ادارات مالیاتی در امان خواهید بود و علاوه بر صرفه جویی در زمان سرعت انجام کارهایتان نیز بالا می­رود.

مشاوره مالیاتی تبریز، در صورت بروز اختلافات مالیاتی با تسلطی که به قوانین و مستندات قانونی دارد قدرت دفاع بیشتری از شما دارد.

از مشاوره مالیاتی تبریز در چه اموری می­توان کمک گرفت:

در هر زمینه ­ای که نیاز به مشاور مالیاتی داشته باشید، می­تواتید از خدمات مشاوره استفاده کنید. از جمله اموری که برای حل و فصل آن نیاز به مشاوره مالیاتی دارید موارد زیر است:

  • مشاوره مالیات املاک
  • مشاوره مالیات برارث
  • مشاوره مالیات بر ارزشافزودهپمشاوره مالیات برمشاغل
  • مشاوره مالیات بر حقوق

مشاوره مالیات بر ارزش افزوده

روش ­های قابل استفاده مشاوره مالیاتی تبریز برای کمک به مؤدیان:

مشاوران مالیاتی از روش های مختلفی برای کمک به مؤدیان مالیاتی استفاده می کنند.

  • مشاوره مالیاتی مقطعی: این روش از مشاوره برای پرونده های خاص مالیاتی کاربرد دارد.
  • مشاوره مالیاتی موردی: در این شیوه از مشاوره مالیاتی، همان طور که از نامش پیدا است برای موارد خاص و ویژه استفاده می شود. زمانی که در یک مورد خاص، مشکل مالیاتی برای شرکت به وجود می آید، شرکت با استفاده موردی برای حل همان مشکل از مشاوره مالیاتی استفاده می کند.
  • مشاوره مالیاتی مستمر: طی قراردادی که میان مشاوره مالیاتی و شرکت درخواست دهنده خدمات مشاوره مالیاتی، انجام می شود مشاوره موظف است در هر ساعتی که در قرارداد مشخص شده در شرکت حضور یافته و پس از بررسی اسناد و پرونده­های مالیاتی روند انجام آنها را بررسی کند.
  • مشاوره مالیاتی تلفنی: در این شیوه از مشاور مالیات که برای شرکت­ها و کسب وکارها کابرد دارد، مشاور پس از مطالعه کامل پرونده های مالیاتی به صورت تلفنی و از راه دور مشکلات مؤدی را حل می­کند. در این شیوه، قرارداد مشخصی با مشاوره بسته می­شود و طی آن در هر زمانی که نیاز به مشاوره داشتید می­توانید با مشاوره تماس گرفته و از خدمات مشاوره­ای استفاده کنید.
  • مشاوره مالیاتی آنلاین: روش دیگری از مشاوره مالیاتی، مشاوره آنلاین است که از طریق فضای مجازی و به صورت آنلاین پاسخگوی مشکلات مالیاتی مؤدیان خواهند بود.
مشاوران مالیاتی موفق

ویژگی­ های برتر مشاوران مالیاتی موفق:

قبل از تصمیم­گیری درباره استخدام مشاوره مالیاتی، باید دقیقاً بدانید هدف­تان از استخدام مشاوره مالیاتی چیست؟

برای استخدام مشاوره مالیاتی، باید سوابق کاری مشاور را بررسی کنید!

مشاورانی که از شهرت و پیشینه خوبی برخوردار هستند، بهتر می­توانند یاری­گر شما برای حل مشکلات مالیاتی باشند. مشاوره مالیاتی باید ضمن سوابق کاری معتبر در زمینه مشکلات مطرح شده گواهی نامه معتبر و تحصیلات مرتبط داشته باشد.

اگردر زمینه مالی نیاز به استخدام مشاوره دارید بهتر است مشاوری را انتخاب کنید که در زمینه برنامه ریزی مالی نیز تخصص داشته باشد تا بتواند مسائل مالیاتی را مناسب با وضعیت مالی شرکت به سامان برساند.

مشاوره که وقت کافی برای توضیح دادن و روشن کردن شما ندارد و اطلاعات کافی در اختیارتان قرار نمی دهد ارزش هزینه کردن ندارد.

مشاوره مالی خوب کسی است که در همه شرایط آرامش خود را حفظ کرده و در شرایط حساس، بدون اضطراب بهترین تصمیم را بگیرد.

اخلاق مداری شرط دیگری برای یک مشاوره مالیاتی موفق است. مشاوره مالی دلسوز و متعهد ضمن بررسی وضعیت مالی، وضعیت بانکی، بیمه و سرمایه گذاری­های شما، استراتژی دقیق و معناداری پیش پایتان می­گذارد.

مالیات بر مستغلات

مشاوران مالیاتی که دارای تیم تخصصی و حرفه ای در زمینه­های مختلف سرمایه گذاری هستند، موفق تر از کسانی عمل می­کنند که به تنهایی کار می­کنند.

از نظر مشاوره مالیاتی کاربلد، آنچه مهم است منافع شما و شرکت است که با ارائه راه حل های گسترده و گزینه های مختلف برای حل مشکل تلاش کند.

مشاوره موفق کسی است که توانایی تحلیل عمیق و دقیق مسائل در تمامی حوزه ها مخصوصاً امور مربوط به سرمایه گذاری را داشته باشد.

هزینه و دستمزد مشاوره مالیاتی:

پس از انتخاب نوع مشاوره و تحصیلات و تخصص مشاوره مالیاتی، وقت آن رسیده که درباره دستمزد صحبت کنید.

استانداردهای زیادی برای تعیین میزان دستمزد مشاوران مالیاتی وجود دارد.

خوب است بدانید هر چه پرونده مالیاتی شما پیچیده ­تر و سنگین­تر باشد، دستمزد بیشتری باید پرداخت کنید. به هر حال قبل از سپردن کارها به مشاوره مالیاتی تبریز بهتر است میزان حقوق و دستمزد را به طور شفاف و روشن مشخص کنید.

موسسه مالیات ها شما را به خواندن مقاله ضرایب تشخیص درآمد مشمول مالیات دعوت می نماید.

جهت برخورداری از مشاوره تلفنی مالیاتی می توانید با شماره 09197566637 تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده اند*

پر کزدن این فیلد الزامی می باشد.

مطالب جدید

خبرنامه مالیات ها
عضویت در خبرنامه مالیات ها