مشاوره مالیاتی در کرج

مشاوره مالیاتی در کرج شما را با قوانین، آیین­نامه ها و بخشنامه های مالیاتی آشنا کرده و به کسب وکارتان نظم، انضباط و از همه مهم­تر رونق می­دهد. این مقاله به طور خاص به معرفی خدمات مشاوره مالیاتی کرج می­پردازد. لطفاً تا انتها با ما همراه باشید.

مشاوره مالیاتی در کرج چیست:

مشاوران مالیاتی در کرج کسانی هستند که مؤدیان را در شناخت بهتر قوانین مالیاتی کمک کرده و در فرآیند تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی، اظهارنامه مالیاتی ارزش افزوده و غیره یاری می­رسانند.

رسیدگی به پرونده های مالیاتی شرکت، تعیین بدهی­ های مالیاتی، رسیدگی کامل به صورت­ های مالی شرکت، بررسی سوابق مالیات بر عملکرد سازمان­ ها و مؤسسات در سامانه مالیاتی از کارهای دیگری است که مشاوره مالیاتی در کرج برعهده دارد.

خدمات مالیاتی

مشاوره مالیاتی در کرج چه ویژگی هایی باید داشته باشد:

آنچه در مشاوره مالیاتی در استان البرز حرف اول را می­زند، تخصص و دانش کافی در زمینه مالی، مالیاتی و حسابداری است. تجربه و سابقه کاری در امور مختلف برای تهیه صورت­ های ­مالی نیز یکی از مهم­ترین مؤلفه ها برای یک مشاور مالیاتی موفق است.

سرعت عمل، همراه با دقت کافی برای انجام امور مالی نیز از ویژگی های مهم دیگر مشاوران مالیاتی است. زمان سنجی و انجام امور در زمان­های مقرر برای یک مشاوره، اهمیت بالایی دارد.

ویژگی­هایی مشاوره مالیاتی

شرکت­ ها و مؤسسات کرج چه نیازی به مشاوره مالیاتی دارند:

مشاوره مالیاتی در واقع نوعی برنامه ریزی برای انجام کسب و کار موفق اقتصادی است. با استفاده از مشاوره مالیاتی، اشخاص حقیقی و حقوقی در شهر کرج، توانایی تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در پروژه های بلند مدت و کوتاه مدت را پیدا می­کنند. علاوه بر آن راهکارهای تنظیم بودجه شرکت، برای رسیدن به اهداف مالی دراز مدت نیز خدمت دیگری از مشاوران مالیاتی است.

تهیه و تنظیم صورت­های مالی و تحریر دفاتر قانونی توسط مشاوره مالیاتی، کسب وکار شما را از پرداخت مالیات مضاعف و جریمه های تعلق گرفته نجات خواهد داد.

عدم شناخت صاحبان کسب و کار از قوانین مالیاتی، ضمن هدر رفتن منابع مالیاتی، باعث تحمیل خسارت­ های فراوان به شرکت می­شود. اما صاحبان کسب و کاری که از خدمات مشاوره مالیاتی استفاده می­کنند، مشکل و تنشی با اداره مالیات نخواهند داشت، چون دفاتر و اسناد مالی را به شکل صحیح و قانونی تنظیم کرده اند.

آگاهی و اطلاع داشتن از معافیت­ های مالیاتی و تخفیفات دولتی در زمان مناسب نیز مزیت دیگر استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی است.

مشاوره مالیات

چه کسانی نیازمند استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی در شهر کرج هستند:

انجام خدمات مشاوره مالیاتی استان البرز برای برنامه ­ریزی و سازماندهی مسائل مالی و پروژه های سرمایه گذاری در گروه­ های زیر قابل استفاده است.

  • اشخاص حقیقی
  • اشخاص حقوقی
  • صاحبان کسب و کار و هلدینگ­ها (تولیدی و خدماتی)

تفاوت مشاوره مالیاتی و خدمات مالیاتی حسابداری در کرج:

حسابدارها عموماً یکی از نیروهای شرکت هستند که با بررسی و ارزیابی سوابق شرکت، آن را به سودآوری رسانده و مالیات را نیز در زمان مناسب پرداخت می­کنند.

اما مشاوره مالیاتی در کرج ضمن انجام کارهای فوق، وظیفه تدوین و تنظیم استراتژی ­های مالی شرکت را بر عهده دارد. خوب است بدانید مشاوره مالیاتی، فرد یا افرادی خارج از شرکت هستند که طی قراردادی معین و با استفاده از اسناد و مدارک ارائه شده، ضمن انجام امور مالیاتی، استراتژی­ های مالی شرکت در بلند مدت را بررسی کرده و راهکارهایی مؤثر و نتیجه بخش برای دستیابی به موفقیت را به مدیران شرکت­ ارائه می ­دهند.

مشاوره مالیاتی

بهترین زمان استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی در کرج:

اگر می­خواهید در کسب و کارتان موفق باشید، برای استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی نباید خود را محدود به زمان کنید؛ چون شما در پایان هر سال مالی، نیاز به تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی دارید و برای این کار باید به قوانین و بخشنامه های جدید دسترسی و آگاهی داشته باشید.

حتی پس از تهیه اظهارنامه مالیاتی و در صورت محاسبه مالیات به صورت علی الراس، نیز نیاز دارید که با استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی در کرج اقدام به تهیه و تنظیم لایحه و دفاعیه قانونی کنید.

بنابراین صاحبان کسب و کار از همان ابتدای و شروع کار، بهتر است از خدمات مشاوره استفاده کنند تا در مراحل بعدی دچار مشکل و بحران نشوند.

مشاوره مالیات بر ارزش افزوده

فواید استفاده از مشاوره مالیاتی در کرج:

استفاده از مشاوره مالیاتی در شهر کرج، باعث افزایش آگاهی صاحبان مشاغل و اشخاص حقیقی و حقوقی با آخرین قوانین مالیاتی و بخشنامه­ های سازمان امور مالیاتی می­ شود.

از فواید دیگر استفاده از مشاور مالیاتی، چگونگی پرداخت مالیات و سایر امور مالی مربوط به کسب و کار است.

فواید استفاده از مشاوره مالیاتی

مشاوره مالیاتی در کرج چه خدماتی ارائه می­دهد:

ابتدایی ­ترین اقدامی که هر شرکت مشاوره مالیاتی انجام می­دهد، برنامه ریزی و ساماندهی امور مربوط به پرداخت مالیات در شرکت­ ها است.

  • تشکیل پرونده مالیاتی و دریافت کد اقتصادی نیز از جمله خدمات مشاوره مالیاتی در کرج است.
  • یکی از مهم­ترین کارهای مشاوره مالیاتی در کرج تهیه وتنظیم دفاتر قانونی مطابق آیین نامه اجرای ماده 95 قانون مالیات مستقیم است.
  • مشاوره در امور مالی، بیمه­ای و مالیاتی خدمت دیگری از مشاوره مالیاتی در کرج است.
  • تهیه صورت­های مالی برای اشخاص حقیقی و حقوقی خدمت دیگری از مشاوره مالیاتی است.
  • تهیه و ارسال معاملات فصلی موضوع ماده 169 قانون مالیات مستقیم به دو صورت آنلاین و حضوری انجام پذیر است.
  • از مشاوره مالیاتی می­توانید برای تهیه گزارشات مالی خاص راهنمایی بگیرید.
  • اصلاح حساب­ها و رفع اختلاف با سایر شرکت­ها از سایر خدمات این گونه شرکت­ها است.
  • مشاوره گرفتن برای تهیه آیین­نامه ها و دستور العمل­های مالی و کنترل داخلی
  • انجام خدمات خسابرسی داخلی شرکت
  • مشاوره برای تهیه لوایح قانونی و دفاعیه مالیاتی برای حضور درهیئت حل اختلاف مالیاتی
  • تهیه تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد شرکت و مؤسسات (اظهارنامه ماده 110)
  • تهیه و ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی (مشاغل)
  • تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات ارزش افزوده و انجام فرآیند محاسباتی آن
  • محاسبه مالیات حقوق کارکنان و تهیه لیست مالیات حقوق آنها برای ارسال به سازمان امور مالیاتی
  • انجام کلیه امور خدمات مالیاتی برای اجرای تکالیف مالیاتی مانند پرداخت مالیات بر اجاره، مالیات اشخاص خارجی و نقل و انتقال
  • ارائه راهکار برای حل مسائل مالیاتی
  • ارائه راهکار برای استفاده از تخفیفات مالیاتی
  • حضور جدی در مراحل رسیدگی به مالیاتی از زمان تهیه اظهارنامه مالیاتی تا دریافت برگ تشخیص مالیات
  • تهیه و تنظیم لایحه مالیاتی دفاعی با استفاده از آخرین قوانین و بخشنامه­های صادره از سوی سازمان امور مالیاتی
  • انجام امور مربوط به شرکت­های خارجی مستقر در ایران و شرکت واردات و صادرات
مشاوره مالیاتی رایگان

شیوه­ های مختلف ارائه مشاوره مالیاتی در کرج:

خدمات مالیاتی برای شرکت­ هایی قابل استفاده است که حجم فعالیت­ هایشان کوچک یا متوسط باشد. خدمات مالیاتی کارهای چون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، مالیات مستغلات، مالیات بر درآمد حقوق و مالیات بر عملکرد است.

برای شرکت­های بزرگ و وسیع مشاوره مالیاتی کاربرد بیشری دارد. استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی شیوه­ های گوناگونی دارد.

مشاوره مالیاتی رایگان کرج:

پاسخ به سؤالات حسابداران وکارفرمایان به صورت تلفنی و از شیوه ­های رایگان مشاوره مالیاتی در کرج است. می­توانید با تماس با کارشناسان مشکلات خود را مطرح کرده و از خدمات مشاوره رایگان بهره­ مند شوید. در صورت به نتیجه نرسیدن ونیاز به مراجعه حضوری می­توانید وارد مرحله بعد شوید.

مالیات شرکت ها

مشاوره حضوری کرج:

پس از تماس تلفنی و با هماهنگی قبلی می­توانید در جلسه حضوری شرکت کرده و مشکلات خود را مطرح نمایید.

در مشاوره حضوری باید اسناد و مدارک مربوطه را به کارشناسان تحویل دهید واز راهکارهای پیشنهادی بهره مند شوید.

مشاوره مالیاتی در کرج چه کارهایی انجام می­دهد:

مشاوره مالیاتی در کرج کلیه امور مربوط به مالیات و حسابداری را برای شرکت­های مختلف انجام می­دهد. البته گاهی ممکن است برخی مدیران تنها از بخشی از خدمات مالیاتی مشاوره مالیاتی استفاده کنند وگاهی تمام امور مربوط به مالیات شزکت خود را به مشاوره مالیاتی بسپارند.

مشاوره مالیاتی در کرج وظیفه نظارت و بررسی اسناد و صورت­های مالی با استاندارهای سازمان امور مالیاتی را نیز بر عهده دارد. کاهش خطاها و از بین بردن نقاط مبهم و شفاف کردن صورت مالی یکی از کارهای دیگر مشاوره مالیاتی است.

برون سپاری خدمات مالیاتی

برون سپاری خدمات مالیاتی چیست:

یکی از شیوه­ های رایج در کشورها و بسیاری از کسب و کارها برون سپاری خدمات مالیاتی است. در این شیوه مدیران شرکت­ها ترجیخ می­دهند به جای استخدام یک حسابدار تازه کار امورمالی خود را به حسابداران با تجربه و متبحر خصوصاً در امور مربوط به مالیاتی بسپارند. توانایی و تخصص انجام امور حسابداری و مالیاتی توسط شرکت مشاوره مالیاتی در کرج مدیران آنها را صحت انجام این امور مطمئن می­کند.

در حال حاضر شرکت­های حسابداری زیادی در دنیا هستند که بالغ بر 200,000 نفر پرسنل با 140 شعبه در سراسر دنیا مشغ.ل به امور مشاوره مالیاتی هستند. وجود شرکت­های قدرتمند این چنینی نشان می­دهد که استفاده از برون سپاری طرخی مقرون به صرفه و مفید است.

موسسه مالیات ها شما را به خواندن مقاله مالیات شرکت های غیرفعال دعوت می نماید.

جهت برخورداری از مشاور مالیاتی می توانید با شماره 09197566637 تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده اند*

پر کزدن این فیلد الزامی می باشد.

مطالب جدید

خبرنامه مالیات ها
عضویت در خبرنامه مالیات ها