مشاوره مالیاتی اردبیل

مشاوره مالیاتی اردبیل با کادری مجرب و با تجربه، آماده خدمت رسانی به شرکت­ های مختلف خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، صنعتی، بازرگانی و غیره است. اگر تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید از خدمات مشاوره مالیاتی اردبیل بیشتر برایتان می­گوییم. با ما باشید.

مشاوره مالیاتی کیست:

مشاوران مالیاتی افراد تحصیل کرده ­ای هستند که به امور حسابداری، حقوق مالی و مالیاتی آشنایی کامل دارند. مشاوران مالیاتی با تسلطی که به قوانین دارند به مدیران و صاحبان کسب و کارهای مختلف برای پرداخت مالیات، مشاوره می­دهند.

مشاوره مالیاتی فرصت استفاده از اطلاعات صحیح و قابل اعتماد از کسانی است که در حوزه مالیاتی و حسابداری تجربه، سابقه و دانش کافی دارند. با استفاده از اطلاعات مشاوره مالیاتی می­توانید برنامه­ ریزی­ های بلند مدت داشته و احتمال روبرو شدن با ضرر و زیان را به حداقل برسانید.

مشاوره مالیات

از مشاوره مالیاتی چه می­دانید:

یکی از ضروری­ترین اقدامات برای صاحبان بنگاه­های اقتصادی و دارندگان کسب و کار، استفاده از مشاوره مالیاتی است. امروزه مشاوره مالیاتی نوعی ضرورت برای هر شخص حقیقی یا حقوقی در بازار رقابتی کسب و کار به حساب می­آید.

مشاوره مالیاتی با استفاده از دانش و تسلطی که به قوانین مالیاتی دارد، خدمات مشاوره ای ویژه ای به مشتریان ارائه می­دهد. با استفاده از خدمات مشاوران مالیاتی، با قوانین مالیاتی آشنا می­شوید و شیوه محاسبه مالیات، تهیه اظهارنامه مالیاتی و غیره را یاد میگیرید. یکی دیگر از مزایای استفاده از مشاوره مالیاتی، استفاده از معافیت­ های و تخفیفات مالیاتی است.

اگر با مشاوران مالیاتی در تعامل و تماس باشید، به موقع از تغییرات قوانین مالیاتی آگاه می­شوید و می­توانید از معافیت­ های جدید استفاده کنید. مشاوره مالیاتی قادر است سرمایه های از دست رفته شرکت را برگرداند و به حفظ سرمایه فعلی شرکت نیز کمک کند.

خدمات مشاوره مالیاتی

خدمات مشاوره مالیاتی اردبیل:

خدماتی که برای مشاوره مالیاتی ارائه می شود در ذیل آورده شده است.

  • یکی از اصلی­ترین کارهای مشاوره مالیاتی تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی است.
  • ثبت و تحریر دفاتر قانونی مانند دفتر روزنامه، دفتر کل، دفتر درآمد و هزینه را هم می­توانید به مشاوره مالیاتی بسپارید و از صحت انجام کارها مطمئن باشید.
  • با کمک مشاوره مالیاتی اردبیل، می­توانید گواهی ارزش افزوده خود را دریافت کنید.
  • با استفاده از خدمات مالیاتی می­توانید مالیات عملکرد شرکت­ها، مالیات تکلیفی و ارزش افزوده را تهیه و تنظیم کنید.
  • تنظیم گزارشات فصلی (خرید و فروش) ماده 169 مکرر مالیات مستقیم نیز یکی از وظایف دیگر مشاوران مالیاتی است.
  • می­توانید تنظیم گزارش مالیات حقوق پرسنل را هم به مشاوره مالیاتی اردبیل بسپارید.
  • اگر در تهیه و تنظیم صورت معاملات فصلی و ارسال آن نیز با مشکل روبرو شدید، بهتر است این کار را هم به کاردان بسپارید و از خدمات مشاوره مالیاتی اردبیل بهره مند شوید.
  • کسانی که در تهیه اظهارنامه مالیاتی ارزش افزوده نیز با چالش روبرو شده ­اند با مراجعه به مشاوره مالیاتی اردبیل به تمام مشکلات خود پایان می­دهند.
  • مؤدیانی که به سازمان امور مالیاتی پس از ابلاغ برگ تشخیص مالیات، معترض هستند و با سازمان امور مالیاتی در این زمینه دچار اختلاف شده اند، می­توانند تهیه دفاعیات مالیاتی یا لوایح قانونی و شرکت در جلسات دفاعیه را به مشاوره مالیاتی اردبیل واگذار کنند.
  • از خدمات مشاوره مالیاتی اردبیل که نباید از آن غافل بود، انحصار وراثت است.
  • خدمات مربوط به بیمه و کلیه امور مربوطه را نیز به مشاوره مالیاتی اردبیل بسپارید.
  • با مشاوره مالیاتی اردبیل نیز می­توانید درباره سرمایه ­های خود تصمیم بگیرید. مشاوره مالیاتی مسیر صحیح سرمایه گذاری را به شما نشان می­دهد.
خدمات مالی و حسابداری

خدمات مالی و حسابداری ارائه شده در مشاوره مالیاتی اردبیل:

با سپردن کلیه امور مربوط حسابداری شرکت­های بازرگانی، پیمانکاری، صنعتی و تولیدی به مشاوران مالیاتی در اردبیل خیال­تان از بابت حسن انجام کارها راحت می­شود.

با استقرار نماینده مشاوره مالیاتی در سطوح مختلف می­توانید کلیه اعمال حسابداری شرکت را به صورت پاره وقت، نیمه وقت و پروژه ای به مشاوره مالیاتی اردبیل بسپارید. یکی از اصلی­ترین وظایف مشاوره مالی اردبیل، نظارت و بررسی واحد مالی شرکت و کنترل صحت اسناد حسابداری است.

به کمک مشاوره مالیاتی اردبیل، می­توانید حساب­های معوق را ساماندهی کرده و به سرعت آنها را به روزرسانی نمایید. اگر به تازگی نرم افزاری برای انجام کارهای مالی و حسابداری تهیه کرده ­اید که روش استفاده از آن نمی­دانید، کارها را به مشاوره مالیاتی اردبیل بسپارید، یکی از کارهای ما نصب، راه اندازی و آموزش کار با نرم افزارهای مختلف حسابداری است.

به کمک مشاوره مالیاتی اردبیل، سیستم ­های اطلاعاتی­ جدید و بر پایه تکنولوژی­های روز دنیا را پیاده سازی کرده و سر و سامان دهید. بستن حساب­ها و صورت­های مالی و حسابداری را می­توانید به مشاوران مالیاتی اردبیل بسپارید.

اگر برای ثبت سیستماتیک اسناد حسابداری با مشکل روبرو هستید، این کار را به مشاوره مالیاتی واگذار کنید تا اسناد و مدارک حسابداری را به صورت سیستمی و مکانیزه تحویل تان داده و اسناد حسابداری را به شیوه صحیح و اصولی برایتان بایگانی کنند. برای تهیه گزارشات مالی میان دوره و سالانه نیز می­توانید با مشاوره مالیاتی اردبیل همراه باشید.

مشاوره مالیات بر ارث

با روال کاری مشاوره مالیاتی اردبیل بیشتر آشنا شوید:

قبل از واگذاری امور حسابداری و مالیاتی به مشاورین مالیاتی بهتر است با روال کاری آنها آشنا شوید.

اولین قدم برای انجام امور حسابداری و مالیاتی آشنایی با ساختار و نوع فعالیت شرکت یا بنگاه اقتصادی است که قرار است امورشان را به دست مشاوران بسپارند.

قدم دوم مشاوره مالیاتی، تحقیق، تجزیه و تحلیل مالیات­های تعلق گرفته به شرکت است برای این کار باید اطلاعات لازم را در اختیار مشاوران مالیاتی قرار دهید.

پس از جمع آوری اطلاعات، نوبت به تعیین استراتژی مالیاتی ویژه می­رسد. مشاوران مالیاتی برای هر شرکت یا بنگاه اقتصادی به طور ویژه، استراتژی اختصاصی تدوین می­کنند.

پس از آن وارد فاز محاسباتی می­شوند. در این مرحله میزان دقیق مالیات، میزان بهره مندی از معافیت­های مالیاتی با توجه به نوع کسب و کار­، نحوه استفاده از تخفیفات و غیره را به دقت بررسی و محاسبه می­کند.

پس از محاسبه، نوبت به تهیه و تولید گزارشات مالی، تهیه صورت­های مالی و در نهایت اظهارنامه مالیاتی برای شرکت است.

اظهارنامه مالیات

شیوه ­های ارائه خدمات مشاوره مالیاتی اردبیل:

مشاوره مالیاتی اردبیل به چندین شیوه، مشغول ارائه خدمات به مشتریان است. شما می­توانید بر حسب نیاز یکی از روش­ها را انتخاب کرده و به مشکلات مالی و مالیاتی خود پایان دهید. لازم به ذکر است که هزینه هر کدام از روش­ها با دیگری متفاوت است.

1- شیوه مستمر:

در این شیوه قراردادی میان شرکت و مشاوره مالیاتی بسته می­شود. در روش مستر مشاوره مالیاتی موظف می­شود به طور مستمر در ساعاتی مشخص از هر روز در شرکت حضور داشته و اسناد و پرونده­های مالیاتی را بررسی کند.

2- شیوه موردی:

در این شیوه، قراردادی میان شرکت و مشاوره مالیاتی بسته می­شود. این قرارداد زمانی مفید است که شرکت یا بنگاه اقتصادی در یک مورد خاص مثلاً مالیات ارزش افزوده یا تحریر لوایح قانونی دچار چالش شده ­اید و نیاز به مشاوره مالیاتی دارد. در این صورت می­تواند به سراغ مشاوره مالیاتی رفته و برای حل مشکل که به صورت موردی است، از آنها درخواست کمک کنید. قرار داد مشاوره مالیاتی نیز پس از حل همان مشکل به پایان رسیده و مشاوره مالیاتی مسئولیتی در قبال هیچ کدام از مسائل دیگر شرکت ندارد.

3- شیوه قراردادی:

یکی از روش­های دیگر استفاده از مشاوران مالیاتی، تنها برای ثبت قراردادها و بررسی صورت­های مالی شرکت است. برخی از مدیران شرکت ­ها مایل به استفاده از مشاوره مالیاتی به صورت حضوری یا مکاتبه ­ای فقط برای انجام امور مالی شرکت و ثبت قراردادهای جدید هستند. در این شیوه مشاوره مالیاتی باید مطابق قرارداد در ساعات مشخص شده وظایف محوله را انجام دهد.

موسسه مالیات ها شما را به خواندن مقاله انواع مالیات برای شرکت ها دعوت می نماید.

جهت برخورداری از مشاوره تلفنی مالیاتی می توانید با شماره 09197566637 تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده اند*

پر کزدن این فیلد الزامی می باشد.

مطالب جدید

خبرنامه مالیات ها
عضویت در خبرنامه مالیات ها