مشاور مالیاتی پاکدشت

مشاوره مالیاتی، ارائه دهنده خدمات در حوزه حسابداری و مالی است. مشاوره مالیاتی افرادی هستند که به قوانین حقوقی مالیاتی، اشراف و تسلط کامل دارند. مشاوره مالیاتی پاکدشت نیز با انجام خدماتی نظیر تشکیل پرونده مالیاتی، اخذ کد اقتصادی، ارسال اظهارنامه مالیاتی و غیره یاری­ گر شما خواهد بود. این مقاله به مشاوره مالیاتی در پاکدشت و خدمات ارائه شده در آن می­پردازد. ما را دنبال کنید.

خدمات مالیاتی

آشنایی با مشاوره مالیاتی پاکدشت:

مشاور مالیاتی فرد یا افرادی هستند که علاوه بر تخصصی که در حوزه مالی و حسابداری دارند به اصول و قوانین مالیاتی نیز مسلط بوده و تخصص و دانش لازم و کافی در این زمینه را نیز دارند.

به مشاور مالیاتی، وکیل مالیاتی هم گفته می­شود، چون باید مانند یک وکیل از تمام موارد قانونی، بندها، آیین ­نامه، تبصره و غیره، قوانین مالیاتی و تغییرات آن اطلاع کافی داشته باشد. یک مشاورمالیاتی موفق کسی است که نسبت به قوانین و مقرراتی که دائماً در حال تغییر هستند، آگاهی، تخصص و دانش کافی را داشته باشد.

به عبارت ساده ­تر، مشاوره مالیاتی شاخه ای از مشاوره است که قوانین و مقررات مالیاتی را برای مؤدیان ساده و قابل فهم می­ کند. دلیل اصلی استفاده از مشاوره مالیاتی به حداقل رساندن هزینه ­ها در زمان محدود و رسیدن با بالاترین سطح سود در دراز مدت است.

مشاور مالیاتی

مشاوره مالیاتی چگونه باعث کاهش هزینه­ های شرکت می­شود:

مشاوره مالیاتی با اداره و کنترل کردن مصارف شرکت و منابع آن، نقش مهمی در کاهش هزینه ­ها دارد. مشاوره مالیاتی با رصد کردن هزینه ها در صدد کاهش آن و افزایش سود شرکت هستند. هدف اصلی مشاوران مالیاتی، کاهش میزان مالیات پرداختی به حداقل مبلغ است. بنابراین انتخاب مشاور مالیاتی خوب، نقش مهمی در کاهش هزینه ها و من جمله مالیات پرداختی برای شرکت­ ها دارد.

مشاوره مالیاتی آگاه و خبره با تصمیم ­گیری درست، درباره نحوه سوددهی شرکت و مشاوره­ هایی که به مدیران شرکت می­دهد، آنها را برای رسیدن به سود حداکثری هدایت می­کند.

مشاوره مالیات

مهارت و توانایی لازم برای مشاور مالیاتی

مشاور مالیاتی برای اینکه خدمات مالیاتی بهینه ارائه دهد نیاز به توانایی های زیر دارد:

  • اولین مهارت برای یک مشاوره مالیاتی، داشتن اطلاعات حقوقی لازم و کافی است.
  • تجربه و سابقه کافی برای گرفتن مطالبات شرکت، یکی از ضروری ­ترین فاکتورها برای مشاوره مالیاتی موفق است.
  • مهارت مورد نیاز دیگر برای مشاوره مالیاتی روابط عمومی بالا و توانایی برقراری ارتباط و مذاکره با مشتریان جدید و مأموران سازمان مالیاتی است.
  • مهارت بازاریابی برای رشد و توسعه شرکت و قرار گرفتن در مسیر درست، برای رسیدن به سوددهی بالا برای مشاوره مالیاتی اهمیت زیادی دارد.
  • داشتن ذهن تحلیل­گری که توانایی تفسیر و تحلیل مسائل و مشکلات را داشته باشد، مهارت مورد نیاز دیگری برای مشاوره مالیاتی است.
  • اشتیاق برای به دست آوردن دانش روز و اطلاع از آخرین قوانین و مقررات مالیاتی مهارت مورد نیاز دیگری برای مشاوره مالیاتی است.
توانایی لازم برای مشاوره مالیاتی

علوم و دانش مورد نیاز برای مشاوره مالیاتی:

یک مشاوره مالیاتی موفق، ضمن داشتن مهارت­های ذکر شده، نیاز به تحصیلات و اطلاعات مورد نیاز دارد. کسب مدرک دانشگاهی در یکی از رشته بازرگانی، حسابداری و غیره اولین پیش نیاز برای یک مشاوره مالیاتی موفق است.

آشنایی و تسلط کامل بر قوانینی مانند قانون بیمه، قانون مالیات مستقیم، قانون مالیات برارزش افزوده، قوانین اداره کار، قوانین بیمه و تأمین اجتماعی علوم مورد نیاز برای مشاوره مالیاتی است.

برای کسب دانش­ های ذکر شده می­توانید در مراکز معتبر و آزاد غیردانشگاهی که به صورت تخصصی آموزش­ های لازم را شما می­دهند شرکت کرده وپس از پایان دوره و قبولی در دوره آموزشی و کارورزی به عنوان مشاور مالیاتی و مالی مشغول به کار شوید.

مشاوره مالیات بر ارزش افزوده

مشاور مالیاتی پاکدشت:

مهم­ترین وظایف مشاوره مالیاتی پاکدشت، نظارت و کنترل مسائل و گزارش­ های مالی شرکت و اطمینان از قانونی بودن آن است. سایر وظایف مشاور مالیاتی پاکدشت به شرح زیر است.

مشاوره مالیاتی پاکدشت یک تحلیلگر مالی است

بسیاری از شرکت­ های بزرگ تجاری و سازمان­های غیر انتفاعی که به دنبال کارشناس خبره در زمینه حسابداری  هستند، مشاوره مالیاتی پاکدشت باید علاوه بر انجام امور حسابداری، تسلط و دانش کافی به مسائل مالی و حقوقی داشته باشد. توانایی تأمین تعهدات مالی شرکت نیز وظیفه دیگری از مشاوره مالیاتی پاکدشت است. این نوع از ارائه مشاوره مالیاتی در پاکدشت، تحلیل گر مالی نامیده می­شود.

تحلیل­گر مالیاتی

یک مشاوره مالیاتی موفق، ضمن آن که تحلیل­گر مسائل مالی هست با قوانین مالیات بر درآمد وچگونگی تطابق ومحاسبه آن آشنایی کامل دارد. وظیفه تهیه سیستم نرم افزارهای مالی داخلی شرکت برای حسابرسی مالیاتی، تهیه و تکمیل اظهارنامه مالیاتی مطابق قوانین نیز وظیفه دیگری از مشاوره مالیاتی پاکدشت است.

تحلیل­گر مالیاتی

تحلیلگر بین المللی

در شرکت­ هایی که فعالیت­های تجاری بین المللی دارند، انجام فعالیت­های ممیزی و برنامه ریزی­های مالی، تحقیق وپیش بینی­های مربوط به درآمد خارجی اهمیت دارد. تمام وظایف ذکر شده بر عهده مشاور مالیاتی شرکت است که باید با تحلیل مسائل مالی بین المللی، راهبرد مناسبی برای انجام فعالیت­های تجاری خارجی پیدا کند. پرداخت مالیات بین المللی و نیز یافتن راه­هایی برای تطابق پرداخت مالیات ­های فراتر از مرزها نیز در شمار وظایف وکیل مالیات است.

پشتیبانی مالیاتی

ارائه مشاوره مالیاتی به مدیران و آشنا کردن آنها با پیچیدگی­های مالیاتی، یکی از مهمترین وظایف مشاوره مالیاتی در پاکدشت است. تهیه و تنظیم صورت­های مالی شرکت به شفاف­ترین و دقیق ترین شکل ممکن برای پرداخت مالیات حداقلی از وظایف دیگر مشاوره مالیاتی پاکدشت است. نظارت بر قراردادهای بسته شده، بررسی شیوه پرداخت و دریافتی شرکت و نشان دادن راه ­های استفاده از معافیت­های مالیاتی بخش دیگری از وظایف مشاور مالیاتی است.

دادرسی مالیاتی

حل مشکلات مالیاتی شرکت در اداره مالیات و هیئت­های حل اختلاف و سایر مراجع قانونی رسیدگی، به عهده مشاوره مالیاتی است. مشاوره مالیاتی با تهیه اظهارنامه مالیاتی از حقوق مالیاتی شرکت دفاع کرده و مانع از پرداخت مالیات مضاعف می­شود.

مالیات بر مستغلات

ثبت قرارداد و صورت های مالی

مشاوره مالیاتی پاکدشت با نظارت بر ثبت کلیه قراردادها و صورت های مالی و بیمه ای شرکت، صحت آنها را تایید کرده و در مواقع لزوم، مسائل مالی شرکت را زیر نظرگرفته تا از بروز مشکلات مالیاتی جلوگیری نماید. به علاوه با ارائه راهکار، باعث صرفه جویی در منابع مالی شرکت می شود.

انجام معاملات

آماده کردن بازپرداخت های مالیاتی برای پرونده های مالیاتی سه ماهه یا سالانه یا دوره ای وظیفه دیگری از مشاوران مالیاتی است.

مزایای استفاده از مشاوره مالیاتی

مزایای استفاده از مشاوره مالیاتی پاکدشت:

از آنجا که مهم­ترین بخش هر شرکت، واحد مالی است و هر مشکلی که در این زمینه به وجود بیاید، باعث ایجاد مشکل در سایر واحدها می­شود، وجود مشاور مالیاتی در هر شرکتی لازم و ضروری است.

مشاوران مالیاتی پاکدشت با اطلاعات وسیعی که برای تهیه انواع اظهارنامه­ های مالیاتی دارند، عملکرد مالی شرکت را ارتقا داده و برای رفع مشکلات موجود راه ­حل­های مناسب ارائه می ­دهند. مشاوران مالیاتی پاکدشت به مدیران برای سرمایه گذاری در آینده مشاوره و راهنمایی می­دهند و برنامه ­ریزی­های لازم برای رسیدن به سود حداکثری را ضمن حفظ و نگهداری سرمایه شرکت، فراهم می­کنند.

در صورتی که شرکت­ ها خودشان را از داشتن مشاوره مالیاتی به خاطر هزینه بالا محروم کنند، مجبور می­شوند به چندین برابر سرمایه ­­ای که برای گرفتن مشاوره مالیاتی صرفه جویی کرده ­اند، برای دادن مبالغ هنگفت مالیاتی هزینه کنند. مشاوره مالیاتی شما را برای کاهش مالیات ­های پرداختی به صورت کاملا قانونی کمک کرده تا به جای صرف هزینه برای پرداخت مالیات نامتعارف، همان مبالغ را صرف برنامه ریزی برای توسعه کسب و کار کنند.

انواع ارائه مشاوره در مشاوره مالیاتی

انواع ارائه مشاوره در مشاوره مالیاتی پاکدشت:

در مشاوره مالیاتی پاکدشت شش نوع ارائه مشاوره وجود دارد.

  • مشاوره مالیاتی شرکت­های بزرگ پاکدشت: در این روش مشاوره مالیاتی، مشتریان فعال در حوزه کسب و کار برای پرداخت مالیات کمتر از مشاوره مالیاتی استفاده می­کنند.
  • مشاوره مالیاتی شخصی پاکدشت: ارائه مشاوره به صورت شخصی و فردی مخصوص مشتریان خصوصی است که دارایی­ های کلانی دارند.
  • مشاوره مالیاتی برای مدیران شرکت پاکدشت: برای دریافت مشاوره مالیاتی سه راه پیش روی مدیران وجود دارد.
  • مشاوره مقطعی پاکدشت: مشاوره قطعی زمانی است که مدیران شرکت به خاطر بروز مشکل و حل مسئله نیاز به استفاده از مشاوره مالیاتی دارند. در این شیوه پس از رفع مشکل، همکاری میان مشاوره مالیاتی و شرکت پایان می پذیرد.
  • مشاوره همراه پاکدشت: طی قراردادی که با مشاوره مالیاتی بسته می­شود، همه مدارک و پرونده ها را در اختیار او قرار می­ دهند تا پس از بررسی­های لازم در هر زمان که نیاز بود به صورت تلفنی یا حضوری به مدیران شرکت مشاوره بدهند.
  • مشاوره موردی پاکدشت: در این شیوه از مشاوره مالیاتی، برای یکی از موارد درخواستی مشاوره ارائه می­شود. به طور مثال تنها برای تهیه صورت­ های مالی از خدمات مشاوره مالیاتی استفاده می­شود. در مشاوره موردی می­ توانید برای تهیه انواع اظهارنامه ارزش افزوده؛ عملکرد یا غیره از خدمات مشاوره مالیاتی بهره مند شوید.

موسسه مالیات ها شما را به خواندن مقاله مالیات بر عایدی سرمایه دعوت می نماید.

جهت برخورداری از مشاور مالیاتی می توانید با شماره 09197566637 تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده اند*

پر کزدن این فیلد الزامی می باشد.

مطالب جدید

خبرنامه مالیات ها
عضویت در خبرنامه مالیات ها