مشاوره مالیاتی گرگان

محور فعالیت‌های اقتصادی در شهر گرگان عموماً کشاورزی است. کارهایی نظیر زراعت، باغداری، جنگل و مرتع، دام و طیور، شیلات و آبزیان از فعالیت‌های عمده مردم این منطقه است. مشاوره مالیاتی گرگان آماده خدمت رسانی به کشاورزان، باغداران و غیره است. اگر شرکت تعاونی، سهامی و یا غیره دارید استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی گرگان را در درجه اول قرار دهید. اگر تا پایان مقاله ما را همراهی کنید شما هم با ضرورت استفاده از مشاوره مالیاتی آشنا شوید.

مشاوره مالیات

خدمات مشاوره مالیاتی گرگان:

هر صاحب کسب و کاری که دارای درآمد باشد، موظف به پرداخت مالیات است. فرایند محاسبه و پرداخت مالیات یکی از اصلی ترین کارهای مودیان مالیاتی است. برای محاسبه مالیات دو روش وجود دارد:

روش اول، محاسبه مالیات توسط صاحبان شرکت است. این شیوه که برای شرکت های کوچک که حجم گردش مالی چندانی ندارند، امکان پذیر است.

روش دوم، سپردن کارها به مشاوره مالیاتی است. این روش برای شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ که فرآیند محاسبات پیچیده‌ای دارند کاربرد دارد. مشاوره مالیاتی گرگان آماده خدمت رسانی به صاحبان شرکت و کسب و کار است.

مهم ترین فعالیت و مشاور مالیاتی گرگان انجام امور مالی، مالیاتی و حسابداری است. خدمات ارائه شده در مشاوره مالیاتی گرگان در حوزه حسابداری نیز قابل توجه است. حتی برای خرید ملک و سرمایه گذاری نیزمی‌توانید از خدمات مشاوره مالیاتی بهره مند شوید.

ویژگی‌های مشاور مالیاتی گرگان:

  • مشاوران مالیاتی گرگان با تسلطی که به قوانین شرکت‌ها دارند علی الخصوص شرکت تعاونی، سهامی که در گرگان جزو رایج ترین شرکت ها هستند، مؤدیان را در امر محاسبه و پرداخت مالیات یاری می کنند.
  • علاوه بر دانش و تجربه کافی، مهارت برقراری ارتباط نیز جزو ویژگی‌های مشاوره مالیاتی است مشاوران مالیاتی گرگان نیز مانند سایر مشاوران روابط عمومی بالایی دارند تا در صورت لزوم توانایی دفاع از مؤدی در هیئت حل اختلاف، شورای عالی مالیاتی و غیره را داشته باشند.
  • از آنجا که قوانین و مقررات مالیاتی دائماً در حال تغییر و به روزرسانی است مشاوران مالیاتی باید تسلط و اشراف کافی به آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های جدید داشته باشد تا بتوانند مودیان را در استفاده از آیین نامه ها و بخشنامه ها یاری کنند.
خدمات مشاوره مالیاتی

چه کارهایی را می‌توان به مشاور مالیاتی گرگان سپرد:

یکی از مهترین کارهایی که مشاوره مالیاتی انجام می‌دهد، محاسبه مالیات است. تکالیف مالیاتی که به عهده مؤدیان است پیچیدگی‌هایی دارد که تنها مشاوران مالیاتی میتوانند آن را به خوبی انجام دهند. تعیین بدهی های مالیاتی، رسیدگی به صورت های مالی شرکت، بررسی سوابق مالیات بر عملکرد، از کارهای دیگری است که می­توان از مشاور مالیاتی برای انجام آن کمک گرفت.

ضمن آن که با استفاده از دانش و تخصص مشاوره مالیاتی می توانید از معافیت‌ها و تخفیفات مالیاتی و همینطور بخشودگی ها برخوردار شوید.

چرا باید از مشاور مالیاتی گرگان استفاده کنیم:

  • از آنجا که در گرگان بسیاری از کارها کسب و کارها بر پایه کشاورزی، باغداری، شیلات و غیره است و بیشتر مودیان مالیاتی در گرگان در شرکت‌های تعاونی، سهامی و غیره مشغول به کار هستند، برای محاسبه مالیات نیازمند به دانش و تخصص مشاوره مالیاتی هستند.
  • شاید از نظر خیلی ها در ظاهر پرداخت هزینه مشاوره مالیاتی، ضرر به حساب بیاید ولی در واقع با استفاده از مشاوره مالیاتی سرمایه‌­تان را حفظ می کنید. چون به کمک مشاور مالیاتی گرگان از پرداخت مالیات سنگین و هدر رفت سرمایه جلوگیری کرده و به جای صرف مبالغ برای پرداخت مالیات، از آن برای صرف رشد پیشرفته کسب و کار استفاده می شود.
  • با استفاده از مشاوره مالیاتی در گرگان، توانایی تصمیم گیری برای سرمایه گذاری در پروژه های بلند مدت و کوتاه مدت را هم پیدا می کنید.
  • با استفاده از مشاوره مالیاتی می توانید اهداف مالی درازمدت شرکت را تهیه و تنظیم نمایید.
  • حتی برای خرید ملک نیز می توانید از مشاوره کمک بگیرید، چون مشاوران مالیاتی تسلطی که به قوانین خرید و فروش دارند، مبلغ مالیات پرداختی برای خرید ملک را به حداقل می رسانند.

مشاوره مالیات بر ارث

استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی به چه کسانی توصیه می شود:

خدمات مشاوره مالیاتی برای هر کسی که دارای کسب و کار و درآمد است قابل استفاده و مفید است.

  • اشخاص حقیقی
  • اشخاص حقوقی
  • صاحبان کسب و کار و هلدینگ‌های تولیدی و خدماتی

جزو کسانی هستند که می‌توانند از خدمات مشاوره مالیاتی گرگان استفاده کنند.

بهترین زمان استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی گرگان:

طبیعتاً بهترین و بیشترین مراجعه به مشاوران مالیاتی، زمان سررسید پرداخت مالیات هاست. اما اگر می خواهید در کسب و کارتان موفق باشید استفاده از مشاوره مالیاتی را نباید محدود به زمان و مکان نمایید.

حتی پس از تهیه و ارسال اظهارنامه مالیاتی هم ممکن است باز به مشاوره مالیاتی محتاج باشید. چون اگر محاسبه مالیات به صورت علی الراس باشد، برای تحریر لایحه قانونی و پس از آن شرکت در هیئت حل اختلاف باز به تخصص و تجربه مشاوران نیاز دارید. در صورتی که دامنه اعتراض مؤدی دامنه دار شود باز هم ناگریز به استفاده از مشاوره هستید تا در این نبرد میان مؤدی و سازمان امور مالیاتی برنده شما باشید.

پس بهتر است قبل از شروع محاسبات و تهیه اظهارنامه مالیاتی از مشاوره مالیاتی کمک بگیرید تا دچار مشکلات بعدی نشوید.

حسابداری و محاسبه گزارش مالی

استفاده از مشاوره مالیاتی گرگان برای راه اندازی و نصب نرم افزارهای حسابداری:

همانطور که گفته شد مشاوران مالیاتی نه‌ تنها به امور مالی، مالیاتی و حسابداری مسلط هستند؛ بلکه با جدیدترین و آخرین نرم افزارهای حسابداری و محاسباتی نیز آشنایی دارند.

اگر قصد نصب و راه اندازی نرم افزار حسابداری و صندوق‌های مکانیزه را دارید، می توانید بر روی خدمات مشاوره مالیاتی گرگان حساب ویژه‌ای باز کنید.

حتی برای محاسبه و صدور صورتحساب الکترونیکی نیزمی توانید از خدمات پشتیبانی و مشاوره مالیاتی گرگان کمک بگیرید.

انواع خدمات ارائه شده در مشاوره مالیاتی گرگان:

از جمله خدماتی که مشاور مالیاتی انجام می دهد، خدمات اجرایی است. این خدمات به شرح زیر است:

  • تهیه و تنظیم اظهارنامه های مالیاتی
  • تهیه و تنظیم مالیات بر ارزش افزوده
  • دریافت گواهی مالیات بر ارزش افزوده
  • پیگیری اعتراضات
  • رسیدگی به لایحه مالیاتی و دادرسی مالیاتی
  • حضور در هیئت شورای عالی مالیاتی و هیئت حل اختلاف

خدمات مشاوره ای که از این مرکز میتوانید دریافت کنید به شرح زیر است:

  • تجزیه و تحلیل قوانین مالیاتی
  • مطابقت مسائل و مشکلات شرکت با بخشنامه ها و آیین نامه های مالیاتی جدید
  • آگاه کردن مدیران از قوانین و آیین نامه ها
  • تحلیل امور مالی شرکت

مالیات بر مستغلات

محاسبه مالیات شرکت‌های خارج از کشور:

حتی اگر کسب و کارتان در ایران نباشد و در خارج از کشور و امور بین الملل فعال باشید می توانید از مشاوره مالیاتی گرگان برای انجام امور مالیاتی بهره مند شوید چون محاسبه مالیات در هر کشور مطابق قوانین و مقررات حاکم بر هکان کشور است که مشاوره مالیاتی گرگان از پس آن برمی‌آید.

برنامه ریزی های مالی و استراتژی های اجرایی برای کاهش بدهی مالیاتی:

وظیفه دیگر مشاور مالیاتی گرگان که با استفاده از قوانین مالیاتی و پروتکل های جاری در سطح بین الملل صورت پذیر است، اعیین استراتژی مالی شرکت برای پرداخت حداقل میزان مالیات است.

با مراحل کاری مشاور مالیاتی گرگان آشنا شوید:

اولین قدم برای محاسبه مالیات، شناخت نوع و فعالیت شرکت است. بنابراین در این مرحله باید اطلاعات کافی در اختیار مشاوران قرار دهید. قدم بعدی تجزیه، تحقیق و تحلیل مالیات هاست. مشاوران مالیاتی باید بدانند که مالیات های تعلق گرفته به شرکت، چه مبلغ و چه میزان بوده است.

پس از کسب اطلاعات گفته شده وقت آن رسیده که استراتژی مالیاتی مناسب شرکت را طراحی نماید. پس از تبیین استراتژی، نوبت محاسبه مالیات است، در این مرحله دقت و ظرافت زیادی لازم است، با توجه به قوانین و آیین نامه ها باید میزان دقیق مالیات را حساب کنید. میزان بهره مندی از تخفیفات و بخشیدگی ها در همین مرحله مشخص می شود.

و در نهایت تهیه و تولید گزارش ها و صورتهای مالی و پس از آن محاسبه مالیات و تهیه اظهارنامه مالیاتی است.

روش های استفاده از مشاوره مالیاتی

روش های استفاده از مشاوره مالیاتی گرگان:

برای استفاده از خدمات مالیاتی گرگان روش‌های مختلفی وجود دارد.

  • مشاور رایگان که به صورت تلفنی انجام می شود، ساده ترین روش استفاده از خدمات است. در این روش از طریق تماس تلفنی مشکلات تان را مطرح کنید و از خدمات مشاوره رایگان بهره مند شوید
  • مشاوره حضوری، اگر مشکلتان با تماس تلفنی رفع و رجوع نشد، می توانید در جلسه حضوری شرکت نمایید و به صورت حضوری و رو در رو مشکلات را مطرح کنید. در این مرحله باید اسناد و مدارک لازم را به کارشناسان تحویل دهید.
  • مشاوره موردی، مشاوره موردی برای اموری مفید است که در یک مورد خاص نیازمند استفاده از خدمات مشاوره باشید، مثلا برای محاسبه مالیات ارزش افزوده یا برای تحریر لوایح قانونی نیازمند استفاده از مشاوره هستید در این صورت می‌توانید به صورت حضوری و موردی به مشاور مالیاتی مراجعه کنید.
  • مشاوره قراردادی، در این روش، قراردادی میان مشاور و شرکت بسته می شود و مطابق قرارداد، مشاور باید در ساعت مشخص شده در شرکت حضور یافته و به حل نشکلات موجود بپردازد؛ در مشاوره قراردادی ممکن است برای ثبت قرارداد جدید یا برای محاسبه مالیات و یا استفاده از تخفیف‌ها و بخشودگی ها از مشاوره کمک بخواهید.

مشاوره مالیات ارزش افزوده

برون سپاری خدمات مالیاتی گرگان چیست:

در بسیاری از کشورها شیوه رایج انجام محاسبات، استفاده از خدمات برون سپاری است. برون سپاری به این معنا که مدیران شرکت ها به جای استخدام حسابدار تازه کار رشته امور را به‌ دست حسابداران با تجربه، متعهد و متخصص در امور مالیاتی می سپارند و خیال شان را از بابت مشکلات پیش آمده راحت می کنند.

شرکت های زیادی در دنیا وجود دارند که در سراسر نقاط مشغول به انجام مشاوره مالیاتی برون‌سپاری هستند.

موسسه مالیات ها شما را به خواندن مقاله مشاوره مالیتی اراک دعوت می نماید.

جهت برخورداری از مشاوره تلفنی مالیاتی می توانید با شماره 09197566637 تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده اند*

پر کزدن این فیلد الزامی می باشد.

مطالب جدید

خبرنامه مالیات ها
عضویت در خبرنامه مالیات ها