مشاوره مالیاتی در مشهد

مشاوره مالیاتی در مشهد به شما این امکان را می دهد که اگر قصد تشکیل پرونده مالیاتی داشته باشید یا در روند پرداخت مالیات دچار مشکل شده باشید و یا گرفتار هر مسئله ای در زمینه مالیات، محاسبه و پرداخت آن هستید با مشاوره مالیاتی در مشهد مسائل تان را حل کنید. با ما همراه باشید تا از جزئیات و نوع فعالیت های مشاوره مالیاتی در مشهد برایتان بگوییم.

مشاوره مالیاتی در مشهد کیست:

مشاوره مالیاتی فرد یا گروهی از افراد تحصیل کرده، با تجربه و کاردان است که علاوه بر دانش حسابداری و مالی، تسلط کافی در زمینه استانداردهای بین المللی حسابداری و مالیاتی دارد. مشاوره مالیاتی ضمن تجربه و تسلط کافی به دانش روز در حوزه حقوقی و قانونی به ویژه در زمینه مالیات های مستقیم، تشکیل پرونده مالیاتی، شناخت دقیق از معافیت ها و بخشودگی های مالیاتی مودیان را یاری و کمک می دهد.

خدمات مالیاتی

اهمیت مشاوره مالیاتی در مشهد:

شاید خیلی ها هنوز به اهمیت مشاوره مالیاتی در کسب و کار خود پی نبرده باشند، مشاوره مالیاتی در هر شهری باشد یکی از ضروریاتی است که صاحبان مشاغل را به سمت یکپارچه سازی و استقرار سیستم های سازمانی پیش می برد. صاحبان کسب و کار می توانند با استفاده از دانش و تجارب مشاوره مالیاتی به صورت بهینه با سیستم های سازمانی در تعامل باشند. از سوی دیگر انجام تکالیف و وظایف قانونی مالیاتی، وظیفه دیگری است که صاحبان کسب و کار باید آن را به تمام و کمال انجام دهند.

وظیفه مشاوره مالیاتی مشهد، حل و رسیدگی به امور مالیاتی صاحبان هر کسب و کاری در هر نقطه ای از ایران است.

در صورتی که صاحبان کسب و کار به خاطر عدم اطلاعات کافی به وظایف قانونی مالیاتی خود در زمان های مقررعمل نکنند، مشمول جرایم سنگین مالیاتی خواهند شد. مشاوره مالیاتی در مشهد با استفاده از تخصص، تجربه و دانش کارشناسان خود شما را در جلوگیری از ایجاد خسارت های ناشی از دیرکرد مالیات در چهارچوب قوانین، مالیات پرداختی را به حداقل می رسانند.

با استفاده از مشاور مالیاتی دیگر نگرانی بابت پرداخت جریمه های سنگین ندارید و می توانید بدون هیچ دغدغه ای از بابت ابطال مجوز فعالیت به کسب و کار اقتصادی خود ادامه دهید و با اطلاع از معافیت ها و بخشودگی ها، میزان مالیات پرداختی را به حداقل برسانید.

اهمیت مشاوره مالیاتی

اهمیت و دلیل پرداخت مالیات:

مالیات یکی از جریان های اقتصادی است که نقش مهمی در توسعه ملی، کاهش فقر، ایجاد عدالت اجتماعی و غیره در جامعه دارد. مالیات هم پولی است که دولت به صورت بلاعوض از مردم دریافت کرده و در قبال آن هزینه های عمومی جامعه را تأمین می کند.

کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای کسب و کار اقتصادی در جامعه، موظف هستند بخشی از درآمد خود را تحت عنوان مالیات به دولت بپردازند تا دولت توانایی تأمین عمران، آبادانی، خدمات عمومی، ورزشی ، بهداشتی و به طور کلی تحقق پروژه های کلان را داشته باشد.

ضرورت مشاوره مالیاتی در مشهد:

کارشناسان مجرب و آموزش دیده مشاوره مالیاتی در مشهد با تسلط کافی که از نحوه پرداخت مالیات ها و امور حسابداری و حسابرسی دارند همراه خوبی در این زمینه برای صاحبان کسب و کار هستند. کارشناسان مشاوره مالیاتی در مشهد با ارائه بهترین استراتژی شما در انجام امور و وظایف قانونی خود نظیر چگونگی پرداخت مالیات، بیمه، ارزش افزوده و تکمیل انواع اظهارنامه های مالیاتی یاری می دهند.

پیچیدگی قوانین مالیاتی در ایران نیازمند تبحر دانش و تخصص کافی در این زمینه است که مشاوره مالیاتی در مشهد با استفاده از تیم مجرب و قوی و اطلاع کافی از معافیت ها و بخشودگی، آیین نامه و بخشنامه های جدید با کاهش میزان مالیات پرداختی، سرمایه شرکت شما را برای کسب و کار ذخیره می کند.

مشاوره مالیات

فعالیت های مشاوره مالیاتی در مشهد:

مشاوره مالیاتی در مشهد با تکیه بر قوانین مالیات مستقیم به بهترین شکل و با کمترین پرداخت هزینه، امور مالیاتی مودیان محترم را سر و سامان می دهد.

مواردی که با افتخار مشاوره مالیاتی مشهد در اختیار مودیان محترم می گذارد شامل:

انجام صفر تا صد امور حسابداری در مشهد

تهیه، تنظیم و ارسال لیست بیمه ها به سازمان تأمین اجتماعی به صورت ماهانه، برای تهیه لیست بیمه باید سوابق ماهیانه کاری اشخاص را در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار داد. لیست بیمه در واقع شامل مشخصات فردی کارمندان و کارکنان همراه با اطلاعات سازمانی و کارگاهی مکانی است که کارگران در آن مشغول به کار هستند.

تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی در مشهد

با واگذاری این وظایف به مشاوره مالیاتی در زمان و هزینه ها خود صرفه جویی می­کنید. چون مشاوره مالیاتی در کوتاه ترین زمان و با حداقل هزینه همه کارها را سر و سامان می دهد.

ارسال لیست مالیات بر حقوق کارمندان به صورت ماهانه در مشهد

مطابق قانون 86 مالیات مستقیم، پرداخت کنندگان حقوق موظف هستند مطابق قانون، لیست مالیات حقوق ماهانه را محاسبه کنند و پس از کسر تا پایان ماه بعد مالیات تعلق گرفته را بپردازند.

فعالیت های مشاوره مالیاتی

تهیه، تنظیم و ارسال لیست معاملات فصلی

مطابق ماده 196 مأمورین مالیاتی علاوه بر دفاتر قانونی به صورت حساب های مودی نیز باید دسترسی داشته باشند تا میزان دقیق مالیات را محاسبه کنند، ارائه صورت معاملات فصلی تا 45 روز پس از پایان فصل به سازمان امور مالیاتی ضروری است.

ارسال اظهارنامه ارزش افزوده به صورت فصلی و سه ماهه

ارسال اظهارنامه ارزش افزوده به صورت فصلی است و باید در پایان هر سه ماه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده همراه با مدارک و اسناد مورد نیاز به سازمان امور مالیاتی ارائه شود. مشاوره مالیاتی در مشهد به خوبی این وظایف را برای شما به ثمر می رساند.

تهیه و ارسال اظهارنامه عملکرد در پایان سال مالی

اظهارنامه مالیاتی گزارش کامل و جامعی از فعالیت های مالی شرکت اعم از درآمدها، هزینه ها، بدهی، دارایی سرمایه و غیره است که به درخواست و مطابق قوانین سازمان امور مالیاتی تهیه و تنظیم می شود.

مشاوره مالیات بر ارزش افزوده

ارائه مشاوره مالیاتی به اشخاص حقیقی و حقوقی

ارائه خدمات تخصصی در زمینه حل اختلافات مالیاتی و ماخذ مفاصای مالیاتی

آموزش و تنظیم و تحریر دفاتر قانونی

یکی از وظایف اصلی شرکت ها پلمپ دفاتر قانونی مانند دفتر کل و دفتر روزنامه، قبل از پایان سال مالی است. در صورتی که شرکتی این کار را انجام ندهد دفاتر قانونی هیچ مشروعیتی نداشته و سازمان امور مالیاتی آن را نپذیرفته و مالیات را به صورت علی الراس محاسبه می کند. با استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی در مشهد این کار نیز به سادگی انجام پذیر است.

تهیه کدینگ حسابداری

در کدینگ حسابداری برای هر کدام از حساب ها سطوح و دسته هایی مشخص می شود که سرشاخه و زیرشاخه هار ا مشخص می کند. کدینگ های حسابداری با توجه به نوع فعالیت شرکت برای ثبت اسناد مالی تهیه می شود.

مشاوره مالیاتی

ثبت اسناد مالی با توجه به اسناد مثبته

ثبت فعالیت های روزانه شرکت در سیستم ها و دفاتر مالی یکی از اساسی ترین اقداماتی است که هم برای مدیران شرکت هم برای سازمان امور مالیاتی اهمیت ویژه ای دارد.

تنظیم لایحه و دفاع مالیاتی و شرکت در هیئت حل اختلاف

مالیات بر مستغلات

فرآیند انجام فعالیت های مشاوره مالیاتی در مشهد:

روال کاری مشاوره مالیاتی در مشهد به این گونه است:

  • در وهله نخست باید سیستم مالی کسب و کاری که مشاوره مالیاتی را به خدمت گرفته اند به طور دقیق بررسی شود.
  • پس از شناسایی نقاط قوت و ضعف، پیشنهاداتی برای حل مسائل پیش رو به صاحبان کسب و کار ارائه می دهد.
  • در روند بررسی مالیات ها باید مشاوره مالیاتی از همه امور مطلع باشد تا بتواند شما را زیر بار جرایم سنگین مالیاتی نجات دهد.
  • برای این کار لازم است همه اطلاعات مالیاتی خود را در اختیار مشاوره مالیاتی قرار دهید.
  • مشاوره مالیاتی نیاز دارد سوابق مالیاتی شرکت و پرونده های مربوط به مالیات ارزش افزوده را بررسی کرده تا نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کند.
  • پس از بررسی جامع و کامل مدارک، اسناد و شواهد مشاوره مالیاتی پیشنهاداتی ویژه ای برای حل مشکلات در اختیار شما قرار می دهد.
مشاوره مالیات

مشاوره مالیاتی آنلاین مشهد:

مشاوره مالیاتی آنلاین روشی نوین برای حل مشکلات مالیاتی ضروری و اورژانسی مودیان محترم است. با استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی آنلاین در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید راهکارهای مناسب برای حل مشکلات مالیاتی خود دریافت کنید.

فایده دیگر مشاوره مالیاتی آنلاین عدم حضور فیزیکی نیروی انسانی و عدم نیاز به هماهنگی و تنظیم وقت در موقعیت های مکانی و زمانی مختلف است چون مشاوره مالیاتی آنلاین در هر نقطه ای از ایران که باشید بدون هیچ محدودیتی در دسترس شما قرار دارد.

موسسه مالیات ها شما را به خواندن مقاله مشاوره رسمی مالیاتی چیست دعوت می نماید.

جهت برخورداری از مشاوره تلفنی مالیاتی می توانید با شماره 09197566637 تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده اند*

پر کزدن این فیلد الزامی می باشد.

مطالب جدید

خبرنامه مالیات ها
عضویت در خبرنامه مالیات ها