مشاوره مالیاتی بندر عباس

مشاوره مالیاتی کسی است که دانش و تخصص کافی در زمینه های مختلف مالی، حسابداری مالی، قوانین و آیین نامه­ های مالیاتی دارد، به مشاوران مالیاتی وکیل مالیاتی هم گفته می شود. وکیل یا مشاوره مالیاتی کسی است که در خصوص قوانین گفته شده به اشخاص و شرکت­های طرف قرارداد مشاوره می­دهد.

از مهم ترین کارهایی که مشاوره مالیاتی موظف به انجام آن است، تکالیف مالیاتی مربوط به مالیات های مستقیم و مالیات غیر مستقیم است.

مشاوره مالیات

توانایی مشاوره مالیاتی:

مشاوره مالیاتی نیاز به تخصص و دانش در حوزه‌های مختلف مالی، مالیاتی و حسابداری دارد.

مشاوره مالیاتی باید با اصطلاحات تخصصی در حوزه مالی و مالیاتی آشنایی و تسلط کافی داشته باشد. ضمن آن که مشاوره مالیاتی باید توانایی انتقال قوانین و ساده و قابل فهم کردن آن را نیز داشته باشد تا بتواند این اطلاعات را در اختیار مدیران شرکت قرار دهد.

یکی از توانایی‌های دیگر مشاوره مالیاتی، داشتن اطلاع کافی از قوانین و آیین­نامه­های به روز شده است. مشاوره مالیاتی از تغییرات به وجود آمده در قوانین باید مطلع باشد و تنها با اطلاعات کافی و به روز شده است که می­تواند امور محوله را به خوبی به سرانجام برساند.

ضرورت استفاده از مشاوره مالیاتی

ضرورت استفاده از مشاوره مالیاتی بندرعباس:

استفاده از یک مشاوره مالیاتی خبره وکاربلد که دانش و تخصص کافی در حوزه فعالیت خود دارد، می­تواند برای شرکت یا واحد اقتصادی شما بسیار مفید و مؤثر باشد.

به کمک مشاوران مالیاتی می­توانید سرمایه­های خود را حفظ کنید، حفظ سرمایه به این معنا است که به کمک مشاوره مالیاتی از پرداخت مالیات سنگین و هدر رفت سرمایه خود پیشگیری کنید و به جای آن از این مبلغ برای رشد و پیشرفت کسب وکار خود بهره بگیرید.

مشاوران مالیاتی قادر هستند مبالغ پرداختی مالیاتی در رخدادها و فعالیت های مهم و کلیدی زندگی را در حد قابل توجهی کاهش دهند. از جمله این موارد می­توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • فرارسیدن موعد بازنشستگی
  • مدیریت سرمایه گذاری
  • برنامه ریزی برای کسب و کار و غیره

در زمینه خرید املاک نیز می­توانید بر روی خدمات مشاوره مالیاتی حساب کنید چون با استفاده از خدمات مشاوره ای مبلغ مالیات پرداختی برای خرید املاک را به حداقل می رسانید.

مشاوره مالیات بر ارث

مشاوره مالیاتی و نرم افزارهای رایانه ای:

با استفاده از مشاوره مالیاتی بهترین نرم افزار را برای انجام امور حسابداری خود انتخاب کنید. نصب و راه اندازی نرم افزارهای حسابداری و صندوق های مکانیزه را نیز از مشاوه مالیاتی بخواهید.

تهیه و تنظیم نظامنامه مالی و سازمانی نیز یکی از کارهایی است که می­توان به کمک مشاوره مالیاتی به ثمر رساند.

چارت سازمانی واحد مالی، طراحی فرم­ها و فرآیندهای عملیاتی انبارها و دارایی های ثابت نیز از وظایف مشاوره مالیاتی بندرعباس است.

خدمات مالیاتی ارائه شده در مشاوره مالیاتی بندر عباس:

مالیات از مهم ترین منابع درآمدی دولت است که از محل درآمدهای اقشارمختلف جامعه تأمین می­شود. از مالیات برای تأمین رفاه وامنیت جامعه در ابعاد مختلف استفاده می شود. پرداخت مالیات ضامن زندگی بهتر اجتماعی است.

رابطه پرداخت مالیات و سطح زندگی اجتماعی یک رابطه دو طرفه است؛ مردم در تمام جوامع می­دانند که تنها در صورت پرداخت هزینه های عمومی جامعه است که می توانند از خدمات عمومی مطلوب­تری برخوردار شوند.

هر چه پرداخت مالیات بیشتر باشد پاسخگویی دولت در برابر مطالبات مردم بهتر خواهد بود. از همین رو است که نقش مشاوره مالیاتی در محاسبه و پرداخت مالیات را نباید نادیده انگاشت.

برای محاسبه مالیات شرکت و واحدهای اقتصادی دو راه وجود دارد، یا صاحبان شرکت باید خودشان اقدام به محاسبه و پرداخت مالیات نمایند یا این کار را به مشاوران مالیاتی واگذار کنند.

آگاه نبودن به قوانین، آیین نامه و بخشنامه های مالیاتی و چگونگی محاسبه مالیات مؤدیان را با چالش روبرو می­کند. برای حل این معضل می­توانید از خدمات مالیاتی مشاوره مالیاتی بندر عباس کمک بگیرید.

خدمات مالیاتی

خدمات مالیاتی مشاوران مالیاتی به دودسته تقسیم می شود:

خدمات اجرایی بندرعباس:

در راستای انجام خدمات مالیاتی اولین وظیفه ای که بر عهده مشاوره مالیاتی بندرعباس است نظارت بر حسابداری واحدهای تجاری است. نظارت با هدف چگونگی رعایت قوانین و مقررات مالیاتی و بهبود وضعیت مالیاتی صورت می­گیرد.

انجام محاسبات تخصصی و پیچیده که از توان حسابداران و مدیران شرکت خارج است را هم می­توانید به مشاوران مالیاتی بسپارید.

با کمک مشاوران مالیاتی جرایم تعلق گرفته مطابق قوانین را به حداقل برسانید.

تهیه و تنظیم انواع اظهارنامه های مالیاتی را نیز می­توانید به مشاوران مالیاتی بسپارید.

تکالیف مربوط به مالیات ارزش افزوده، دریافت گواهی مالیات ارزش افزوده چگونگی محاسبه و نحوه پرداخت آن جزو وظایف مشاوران مالیاتی محسوب می شود.

مشاوران مالیاتی مؤدیان را برای محاسبه و صدور صورت حساب الکترونیکی نیز حمایت و پشتیبانی می کند.

با کمک مشاوران مالیاتی فرم های مربوط به انواع مالیات را کامل و ارسال کنید. محاسبه ارزش تجاری املاک را نیز به مشاوران مالیاتی بسپارید. حضور در جلسات رسیدگی مالیاتی هم در ردیف وظایف مشاوران است.

پیگیری اعتراض مالیاتی، تحریر لوایح قانونی و دفاعیات مالیاتی برای حضور در هیئت حل اختلاف مالیاتی و شورای عالی مالیاتی نیز در ردیف کارهایی است که می­توان به مشاوره مالیاتی بندرعباس سپرد.

مشاوره مالیات بر ارزش افزوده 

خدمات مشاوره ای بندرعباس:

اگر ترجیح می­دهید وظایف مالیاتی شرکت یا واحد اقتصادی­تان را خودتان انجام دهید، می­توانید از تنها از خدمات مشاوره­ای بهره­مند شوید.

مشاوره های مشاوره مالیاتی بندرعباس در زمینه­ های زیر است:

  • وظیفه مشاوران مالیاتی، برنامه ریزی برای درک نیازهای مالی مشتریان در آینده است. مشاوره مالیاتی با شناختی که از نوع کسب و کار شرکت دارد میزان احتمالی مالیات در آینده را تخمین زده و بر همین اساس مدیران قادر خواهند بود برنامه زیرهای بلند مدت خود را با محاسبه میزان سرمایه شرکت انجام دهند.
  • ساماندهی فعالیت­های مالی مشتریان و هدایت به سمت و سویی که پرداخت مالیات را به حداقل می­رساند.
  • مشاوران مالیاتی با اطلاع کافی که از تغییرات آیین نامه ها و بخشنامه های مالیاتی دارد این قوانین را به طور دائمی و منظم مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و مشتریان را در جریان آخرین تغییرات اعمال شده قرار می­دهد.
  • مشاوره در زمینه چگونگی تنظیم و تحریر و پلمپ دفاتر قانونی براساس آیین نامه های ارسالی از سوی سازمان امور مالیاتی با هدف جلوگیری از رد دفاتر مالیاتی
  • دریافت مشاوره در زمینه چگونگی تهیه اسناد و مدارک مالیاتی برای پیشگیری از محاسبه مالیات به شیوه علی الراس
  • مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف محاسبات مالیاتی من جمله
  • چگونگی محاسبه مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی و حقوقی
  • چگونگی محاسبه مالیات تکلیفی
  • دریافت مشاوره برای محاسبه
  • مالیات تکلیفی
  • مالیات بردرآمد اجاره
  • مالیات بر حقوق
  • و مالیات ارزش افزوده
تحلیلگر مالیاتی

از نقش مشاوره مالیاتی بندرعباس به عنوان تحلیلگر مالیاتی چه می­دانید:

تجزیه و تحلیل امور مالی شرکت برای محاسبه مالیات در ردیف وظایف مشاوران مالیاتی با عنوان حسابداران ارشد است. این دسته از مشاوران مالیاتی با اطلاعات دقیق و به روز که برای ارتقاء دانش خود انجام داده­اند، می­توانند تعهدات مالی و مالیاتی شرکت­های بزرگ با دامنه کاری وسیع را مدیریت کنند.

محاسبه مالیات شرکت های فعال در خارج از کشور:

حتی شرکت­هایی که در زمینه بین الملل فعال هستند برای تطابق و پرداخت مالیات در خارج از مرزها نیز برنامه های ویژه ای دارند. محاسبه میزان مالیات فعالیت های تجاری خارج از مرزها مطابق قوانین کشورهای مختلف است که وظیفه پیش بینی ومحاسبه آن برعهده مشاوره مالیاتی بندرعباس است.

مشاوره مالیاتی بندرعباس برنامه ریزی های مالیاتی و استراتژی های اجرایی برای کاهش بدهی مالیاتی در سراسر جهان را به شیوه استفاده از قوانین مالیاتی، احکام و پروتکل های جاری در سطح بین الملل استفاده میکند.

پس از تحلیل ومحاسبه مالیات بر درامد مطاق قوانین بین المللی نوبت به دریافت گواهی های مربوطه در همین حوزه می­شود. تأیید گواهی نامه های آنلاین دریافتی از مؤسسات

خدمات مالیاتی

انجام معاملات:

مشاوره مالیاتی معاملات متشکل از مسئولیت‌های چند متخصص مالی دیگر است.

برای کسب و کارهایی که در سطح بین‌المللی فعالیت می‌کنند، مالیات بر ارزش افزوده نیز ترتیب اثر داده خواهد شد.

وظایف و مسئولیت‌های این شخص عبارتند از:

  • آماده‌سازی بازپرداخت مالیاتی معامله برای پرونده‌های ماهیانه، سه ماهه و سالانه
  • تعبیر و رعایت مقررات و قوانین دولتی، محلی و بین‌المللی
  • بررسی حسابرسی مالیاتی
  • کمک به مصالحه حساب‌های عمومی
  • پیکربندی و نگهداری نرم‌افزارهای محاسبه مالیات
  • توسعه، اجرا و بهبود فرایندهای محاسبه و جمع آوری مالیات
کارشناس مالیاتی

کارشناس مالیاتی صندوق مالی:

یکی دیگر از فرصت‌های شغلی برای تحلیلگران مالیاتی از طریق صندوق‌های متقابل، صندوق‌های تامین و مشارکت‌های سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. علاوه بر مقابله با قوانین مالیاتی دولت‌ها، داخلی و خارجی این کارشناسان می‌توانند گزارش‌های مالی را آخر سال برای سرمایه‌گذاران آماده کنند.

وظایفی که آن‌ها انجام می‌دهند به شرح زیر است:

  1. توسعه و یا تفسیر راهنمایی در مورد برنامه‌ریزی، اجرا و ارزیابی برنامه‌ها در مورد تطابق برنامه‌های مالیات‌دهندگان، مدیریت حساب‌های مالیات‌دهندگان، آموزش و ارتباطات
  2. ارائه مشاوره فنی و کمک کارکنان به مدیران و کارمندان در منطقه برنامه اختصاص داده شده
  3. تعبیر، ایجاد و هماهنگی بررسی‌های تحلیلی از سیاست‌های جدید و رویه‌ها و الزامات برنامه

موسسه مالیات ها شما را به خواندن مقاله ماده 64 قانون اصلاحی مالیات­های مستقیم دعوت می نماید.

جهت برخورداری از مشاوره تلفنی مالیاتی می توانید با شماره 09197566637 تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بیان کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده اند*

پر کزدن این فیلد الزامی می باشد.

مطالب جدید

خبرنامه مالیات ها
عضویت در خبرنامه مالیات ها